milstone-logo
משלוח חינם בקנייה מעל 99 ש"ח

נזקי מים ברצפת אבן כתוצאה מתשתית חצץ רטובה

פרסומים אחרונים:

תיוגים:

AFTER222

נזקי מים ברצפת אבן כתוצאה מתשתית חצץ רטובה

מקרה שבו תשתית חצץ רטובה יצרה כתמים ונזקים ברצפת אבו טבעית. המונח חצץ מתיחס לסוגי סלעים שגודלם נע בין 57-2 מילימטר. בעצם, החצץ הוא אבנים קטנות. מרבצי חצץ בטבע נוצרו כתוצאה מתנאים אקלימיים ושחיקה של סלעים. פעילות של מי נהרות וגלי הים גורמת להפקת ערימות חצץ. החצץ הטבעי לא יכול לספק את כל הצרכים התעשייתיים לכן מייצרים היום חצץ במחצבות, בעיקר מסלעים כמו בזלת, אבן גיר או אבן חול. יש יתרון לחצץ כמצע לריצוף, לעומת חומרים אחרים: תשתית מלט עלולה להיסדק לאורך זמן; תשתית חול עלולה להיחפר על ידי נמלים שיתפשטו בכול מקום, והחול גם עלול להישטף; ואילו שימוש בחצץ שמותאם לתשתית, לא אמור לגרום לבעיות כלשהן לרצפת האבן, ובלבד שהתשתית יבשה לחלוטין כשמונחים עליה אריחי האבן.
הסרת כתמים מגרניט פורצלן

שיקום רצפת אבן ישנה מסוג טרקוטה

"טרקוטה" (ובאיטלקית, terra-cotta, שפירושה: אדמה אפויה), הוא מונח שמתיחס לקרמיקה על בסיס חרס, מזוגגת ולא מזוגגת, שמאופיינת בגוף נקבובי. הטרקוטה עשויה מחימר אדמדם שמכיל ברזל (שמעניק לאבן את הצבע הייחודי) ועבר תהליך של חימום וקירור. באופן טבעי, הטרקוטה לא עמידה במים אבל אפשר להגביר את עמידותה באמצעות ליטוש (פוליש) לפני החימום ועל ידי ציפוי זגוגי אחרי החימום. לאחר הזיגוג, חשוב לאטום היטב את המשטח כך שגם כאשר אריחי הטרקוטה מותקנים בחוץ וחשופים לגשמי החורף, הם לא יספגו מים.
22

שיקום אבן גיר טורקית עם כתמי חלודה

אבן גיר היא ביוגנית ומורכבת משלדם של יצורים ימיים, בעיקר שוכני קרקעית, ששלדם מכיל ארגוניט או קלציט. ארגוניט הוא מינרל שזהה בהרכבו לקלציט, אך אינו יציב ועם הזמן הוא הופך לקלציט. משקעי אבן גיר צעירים מכילים לעתים ארגוניט שטרם השתנה לקלציט. האבן נוצרת בתנאים של ים רדוד שהופך לבוצה, ומתאדה תוך כדי גיבוש הקלציט.

שיקום אבן – אבן כורכר ישראלית

אבן כורכר היא, למעשה, סלע משקע פריך ונקבובי המורכב כולו מגרגירי חול וקוורץ שהתלכדו ביחד על ידי תמיסת גיר שהתקשתה כתוצאה מרסס מי הים ומתהליכי התאבנות שונים. האבן בעלת מרקם רב גוני וחסר אחידות, הן מבחינת הצבע והן מבחינת הצפיפות, והיא יוצרת מראה ייחודי, מעניין מאוד ולא שיגרתי. אבן זו נמצאת היום בשימוש נרחב בארץ ובמקומות אחרים בעולם והיא מתאימה לחיפוי פנימי וחיצוני של קירות.
אחרי התיקון

שיקום רצפת אבן

נקראתי לבית אשר טיפלתי באבן שלהם לפני 10 שנים, לאחר מסיבת יומולדת של הנכד, הילדים יחד עם המפעיל ישבו על רצפת האבן וקישקשו עם טושים על ניירות וגם על רצפת האבן, בעלי הבית היו בהיסטריה וחשבו שהם לפני החלפת הריצפה.
אחרי-4

תיקון צבע אבן באתר הנופלים בהר הרצל

אתר היכל הנופלים בהר הרצל ירושלים 24600 שמות חקוקים על לוחות אבן לזכר החללים, ישנם עוד אלפים רבים של לוחות ללא כיתוב, הבעיה שישנו הבדל צבע גדול בין הלוחות החקוקים ללא חקוקים.
מאמרים בטעינה
לא נמצאו מאמרים נוספים להצגה

מחפשים ייעוץ מקצועי? יש לכם שאלה?

חייגו לטל. 03-6444039 או השאירו פניה, ונציג משרדינו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

×

עגלת קניות

מחפשים ייעוץ מקצועי? יש לכם שאלה?
נשמח לשמוע מכם

חייגו לטלפון 08-6110111 או השאירו פניה, ונציג משרדינו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.