milstone-logo
משלוח חינם בקנייה מעל 99 ש"ח

ניקוי ריצוף מאבן

ניקוי ריצוף מאבן

הדרך הנכונה לניקוי ריצוף מאבן

נדרשים לניקוי ריצוף מאבן? במדריך שלפניכם תוכלו להיחשף לדרך הנכונה, היעילה והמבריקה ביותר למטרות ניקוי משטחי ריצוף המיוצרים מאבן.

סביבת מגורים נקייה ומסודרת, מחייבת אותנו במגוון רחב של פעולות ניקוי ותחזוקה בתדירות תכופה או
תקופתית, וזאת בהתאם להרגלי הניקיון והסדר של כל אחד ואחת מאיתנו.

כאשר מדברים על סביבת מגורים נקייה, מדברים בראש ובראשונה על רצפה נקייה ומבריקה נטולת לכלוך
מכל סוג, לרבות, כתמי לכלוך העלולים להופיע גם על גבי אריחי הריצוף וגם בחריצי האריחים המעטרים את משטחי הריצוף בסביבת המגורים.

במדריך שלפניכם, נתמקד ונעסוק בדרכים השונות לניקוי משטחי ריצוף בכלל ומשטחי ריצוף מאבן
בפרט, כאשר כל אחת מהדרכים לניקוי המופיעות במדריך שלפניכם, תאפשר גם לכם ליהנות ממשטח ריצוף נקי ומבריק לאורך זמן.

ריצוף מאבן

כלל מפתח לשמירה על משטחי ריצוף נקיים

הדרך היעילה והבסיסית ביותר לשמירה על משטחי ריצוף נקיים ומבריקים השומרים על איכותם לאורך זמן, הינה הקפדה יתרה על התאמת תכשירי הניקוי לסוג הריצוף.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של חומרי ניקוי המותאמים לכל אחד מסוגי האריחים המעטרים את משטחי הריצוף
בסביבת המגורים של כל אחד ואחת מאיתנו, כאשר כל תכשיר ניקוי כזה או אחר המותאם לסוג מסוים של אריחים, יכול
לסייע לכם גם לצרכי ניקוי שוטף של משטח הריצוף במסגרת שטיפת הבית וגם לצרכי הסרת כתמי לכלוך נוקשים.

התאמה של תכשיר ניקוי מסיר כתמים קשים לסוג הריצוף בביתכם/דירתכם, יסייע לכם לנקות ולהסיר גם את כתמי הלכלוך הנוקשים ביותר.

לפיכך, כאשר אתם רוכשים תכשיר ניקוי כזה או אחר למשטחי הריצוף בביתכם, וודאו שהתכשיר מותאם לסוג האריחים המותקנים בביתכם/דירתם.

ניקוי משטחי ריצוף מאבן לפני אכלוס

במידה וגם אתם סיימתם בשעה טובה ומוצלחת לבנות ו/או לשפץ את בית חלומותיכם, אנו ממליצים לכם עוד בטרם האכלוס לבצע ניקיון לאחר בניה.
פעולת ניקוי זו, נועדה לצרכי הסרת כתמי דבק, סיליקון, צבע ובטון הנפוצים בסביבת המגורים בעיקר לאחר עבודות בנייה ושיפוץ, וכמו כן, לאחר ביצוע עבודות חידוש צנרת ופעולות נוספות הקשורות למערכות האינסטלציה הביתיות.

תכשירי הניקוי האופטימאליים ביותר לצורך כך, הינם תכשירי ניקוי על בסיס תחליפי אצטון.
כאשר אתם רוכשים תכשיר ניקוי ייעודי למשטחי ריצוף לאחר עבודות בנייה או שיפוץ בסביבת המגורים, מומלץ להיוועץ עם משווקי התכשירים בכל הנוגע ליעילות התכשיר בהתאם לסוג האריחים המותקנים בביתכם/דירתכם, וזאת על מנת להימנע ממקרים בהם התכשיר עלול לפגוע במרקם, בצבע או בטקסטורה של האריחים.

באמצעות התכשיר המותאם ביותר לסוג האריחים בביתכם/דירתכם, מומלץ למרוח מעט חומר מהתכשיר על גבי מטלית בד לחה ורכה ולאחר מכן לקרצף בעדינות את הכתמים המופיעים על משטחי הריצוף.

כיצד להתמודד עם כתמי קורוזיה המופיעים לעיתים על גבי משטחי הריצוף?

כתמי קורוזיה עלולים להופיע על גבי משטחי הריצוף בסביבת המגורים ממספר סיבות הקשורות בין היתר לחומרי הגלם מהם מיוצרים מערכות הריהוט בסביבת המגורים.
ריהוט המיוצר ממתכת, לרבות, ריהוט דקורטיבי, עלול להעביר סימני קורוזיה מגוף הרהיט אל משטח הריצוף ולאורך זמן נוצר כתם קורוזיה המחייב אתכם לטיפול נקודתי בבעיה.

הסרת כתמי חלודה, בדומה להסרת כל כתם לכלוך נוקשה אחר המופיע על גבי משטח הריצוף, מחייב אתכם לרכוש תכשיר ייעודי
להסרת חלודה וגם במקרה זה חשוב לעשות שימוש בתכשיר אך ורק באזור האריח הנגוע בכתמי קורוזיה.

ניקוי אריחי אבן – כיצד?

ניקוי אריחי אבן, בדומה לכל פעולת ניקוי של כל סוג אחר של אריחים לריצוף, מחייב אתכם לרכוש את תכשירי הניקוי המיועדים אך ורק לסוג האבן ממנה מיוצרים אריחי הריצוף. ברמה השוטפת של ניקוי ריצוף מאבן, חשוב לקרצף את הרצפה בעזרת ספוגית איכותית ולאחר מכן למרוח מעט חומר ווקס המיועד לצרכי הגנה על האבן והקניית מראה מבריק למשטח. כמו כן, מומלץ וחשוב לבצע ליטוש מקצועי למשטח הריצוף אחת למספר שנים בהתאם למצב המשטח, כאשר ליטוש מקצועי מתאפשר באמצעות מכונות פוליש ייעודיות למשטחי אבן. פעולת הליטוש המקצועית, תאפשר גם לכם לשמור על המראה המקורי של האבן הטבעית לאורך זמן ואף להסיר לכלוך נוקשה המצטבר בחריצי האריחים. אחד מהחומרים היעילים ביותר לצרכי ניקוי והגנה של משטחי אבן מכל סוג, לרבות שיש, הוא חומר הסילר הנספג למעשה בתוך עומק המשטח ובכך מקנה לו שכבת הגנה מפני רטיבות, סימני לכלוך נוקשים וסימני שחיקה.

התכונות הייחודיות המאפיינות את חומר הסילר כחומר הגנה ייעודי על משטחי אבן, מאפשר לכם לעשות בו שימוש גם לצרכי חידוש משטחי ריצוף מאבן וגם לצרכי ליטוש משטחי אבן וזאת באמצעות מכונות פוליש ומכשירי ליטוש שונים. יחד עם זאת, חשוב לציין שהשימוש בחומר הסילר חייב להיעשות אך ורק על ידי בעלי מקצוע בתחום ניקוי משטחים, וזאת מכיוון שכל שימוש לא מקצועי בחומר, עלול לגרום לפגיעה באחידות הגוון של משטח הריצוף מאבן.

שיתוף התוכן באמצעות:
מוצרים שקשורים למאמר זה:
מחפשים ייעוץ מקצועי? יש לכם שאלה?

חייגו לטל. 03-6444039 או השאירו פניה, ונציג משרדינו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

×

עגלת קניות

מחפשים ייעוץ מקצועי? יש לכם שאלה?
נשמח לשמוע מכם

חייגו לטלפון 08-6110111 או השאירו פניה, ונציג משרדינו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.